7 Nisan 2015 Salı

kahrolsun zaaflar

Dünyanın en havalı en sabit iradesinin bi anda yok olmasına, kaskatı insanların eriyik hale gelmesine, gözün hiçbir şey görmemesine deriz biz zaaf.
Kişiye karşı olur, eşyaya karşı olur, olaylara karşı olur kısaca aklın alabiliceği her boka karşı olur.
Eskiden görüştüğün, bişeyler yaşadığın hatta belki sadece uzaktan gördüğün birine karşı zaafın olabilir. Bakın zaaf diyorum. Sevgiden, aşktan, ilgiden bağımsız bişey bu. Ben şuan dediğim eşyaymış olaymış durummuş o zaafları bırakıyorum bi kenara.
Bi adama veya kadına zaafın olabilir.
Kafana takarsın, evet çoğu zaman aklında olmaz ama gel dese giderim diye bişey var ya hani. He aynen o. Beyninin mantığından koşarak uzaklaşmasını seyredersin.
Çok güzel bi ilişkin olduğunu varsayalım. Ben böyle bi durum yüzünden bi ilişkimi piç etmiştim. Yapmayın, köreltin şu zaaflarınızı. Zor, hatta şuan benim bunu yazıyo olmam bana bile komik geliyo ama uzadıkça uzar. Siz bitersiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder