4 Nisan 2015 Cumartesi

Hayat devam ediyor günleri 2

Radyo kanallarındaki play listlerde binlerce şarkının içinden o aptal lanet 2 3 şarkının çalması.
Bu günler 3.haftadan sonra başladı. Arkadaşlarımla gezip eğlencenin doruklarına yeteri kadar varmıştık. Arkadaşımın -şuan ayrılar- sevgilisiyle kalkıp maşukiyeye bile gittim, hani öyle böyle gezmeler değil. Yeni insanlarla tanıştım, bir sürü farklı ortama girdim. Ama en kötüsü ne yapıp ne edip konuyu hep ona bağladım. Neyse.
Kankalık kurumunun zirvelerine yerleşmiş, anneme bile kanka diyicek duruma gelmiştim ki o dönem beynimde artık yalnızsın çanları çalıyodu.
O dönem yavaştan bi bunalım yaşamaya başladım. Arada sırada ağlıyo, bazen de beddualar yağdırıyodum. Tekrar o batağa düştüm. Tinder açtım. Yalnızım bunalımdayım lükse bak bi de kimseyi beğenmiyorum anasını satayım. Ayrılığımızın 1.ayındaydı galiba, tindoşta karşıma çıktı pişkin pişkin sağa attım, eşleşmedik, acıttı.
Havalar soğudu planlar iptal oldu evde tıkılı kaldım. Yani o meşhur bunalım evresine girmiştim. Biri hapşırsa o da hapşırırdı kafasındaydım. Bütün şarkıların bi kelimesi sanki bizim büyük ayrılığımızı anlatıyodu. Playlistim niran ünsan helal et, nalan farz et, simay siktir et.
Neyseki bu günleri kolay atlattım. Yaşasın yüksek kankalık kurumu<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder