26 Nisan 2015 Pazar

git demek mi zor bırakma demek mi?

İlk aklınıza bırakma demek geldi di mi? Ben bunu çok düşündüm. Aslında git demek zor.
Git demek ne demek? Herşey bitti demek. Kabullenmek, vazgeçmek demek. Çaresiz kaldığın an git dersin. Düzeltebileceğine inancın kalmamıştır.
Belki uğraşmak istemediğindendir. Pes etmişsindir. Yarı yolda bırakmak da diyebiliriz buna. Başka çaren yoktur.
Mesela sevsen bile git diyebilirsin. Zor olur. Hatta geniş zamanı bi kenara bırakıp, yaşadığım tecrübeden yola çıkarak zor oldu. Ağlayarak dersin, belki hayır, düzeltiriz, biz neler aşmadık ki demesini beklersin. Hatta karşındakinin buna eyvallah deme ihtimalini göze alarak söylersin içindekini.
Peki bırakma demek.. Buna da sevdiğindendir o yaa diyosunuz di mi? Gurur onun neyine hatta. Bana bu biraz acizce geliyo. Evet bunu da yaşadım. Git dediğim zaman anladım işte yanlış olduğunu.
İki kişiden birinin aklında en ufak bi soru işareti, bi yoksa'sı varsa boşa kal demek. Düzelmeez, kırılan camı japon yapıştırıcısı bile yerine tam koyamazken, bi ilişkiyi düzeltmek imkansız. Tabi başaran çiftlerimiz olmuşsa hepsine kucak dolusu saygılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder