26 Mart 2015 Perşembe

Hoşgeldin yaz

Benim için yaz demek içkini çerezini alıp kendini çayıra çimene atmak demek. Bugün de havanın güzelliğinden istifade edip attık kendimizi sahile. Ağacın altında koklaşan çiftler, köpeklerini alıp kız kovalamak maksatlı dolaştıran erkeklerimiz vs çeşit çeşit insanları görebilirsiniz.

Asıl mekanımız tabiki de; meşhur köşkümüzün önü. Rivayetlere göre çok sayıda mirasçısından dolayı bi baltaya sap olamamış kendileri. Perili olduğunu söyleyenlerimiz de var tabi. En son geçen yaz gördüm bahçesinde bi bekçi köpeği sessiz sessiz ulur durur.



Şimdi kısaca caddebostan sahilimizin itemlerinden bahsedelim.


Genelde turist tipli sarışın teyzelerimiz ve uzun saçlı küpeli ve tercihen dövmeli marjinal tipli amca çiftlerimizin veya bu çiftlerin 80li yılların jenerasyonunun arabalarının arkasında her zaman bulunan sandalye örneğidir kendileri. Satış fiyatı: migrosta 30 lira falan.

Gelelim en güzel kısımlardan birine; 


Zaman zaman yazın gelmesini bekleyemeden güzel şeytana uyup yapılan eylem. Pek yaz değilse geceleri bir yerleriniz donar ama zaten bi süre sonra onu da hissetmemeye başlarsınız. Tercihen temin edilen yer; gidenler bilir en güzel muhabbeti kafası güzelken iyi gelen motorlu, bira satan abimiz. En güzel bira onun bira! Ben milli içkimizi bira ilan ediyorum şuan. Yanında tercihen patlamış mısır, zenginlere özel kaju. Ortalama satış fiyatı: 15 lira. Miktarına göre tabi. Fotoğraf:mineceliktas

YAŞASIN MANGAL!
Mangal yazınca beyaz atletli pijamalı amcalarımız çıktığı için buna pek de uygun fotoğraf bulamadım ama genel olarak ET .

Yere oturmayın üşütürsünüz;


Ay ben poşete oturmam diyen elitlerimiz için de olmazsa olmaz piknik örtüsü<3 Tercihen kareli. Satış fiyatı: Bilmiyorum, 15 20 falan heralde.

Ve baş tacımız çingenelerimiz. 7 sinden 70 ine tüm damar şarkılara hakim olan, genelde küçüğünde tef, ağzında sigara. Bi de bunların dili küfürce fazla sataşmayın.

Evet kısaca aklıma gelen bunlar. Kapanışı en sevdiğim biriciğim bloggerımla yapıyorum. Fakirler ölsün.


Bi de onun bloguna bakın derim. Not: styling de yapar.

emrecukur.wordpress.com















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder