28 Mart 2015 Cumartesi

Ayrılık dönemi playlisti


Arkadaşlarımın çoğu müzik zevkimden pek haz etmez. Evde toplandığımız zamanlar müzik seçmeye gelince ben hep fasülye ilan edilirim :(
Gerçi son zamanda bi kaç arkadaşımı kendi batağıma çekmeyi başardım. Metal dinleyen arkadaşım şuan .Cengiz Kurtoğlu dinliyo misal.
Evet şimdi fizy listemdeki sıraya göre evrelerimizi paylaşıyorum.

İlk günler veya haftalar diyelim; 
Yıldız Tilbeden bir kaç demet: Delikanlım, Sevdanın tadı, El adamı..
Hakan Altun-Hain geceler
Nalan-Farz et
Bora Duran-Yan yana. Bu, son zamanlarda aklıma fazla getirdiği için radyoda bile çıksa küfredip kapatıyodum. 

İkinci evre, yavaş yavaş toparlanırsın. Şarkıların biraz ritim kazanır.
Nil Özalp-Kalp boş
Tan-Sana böylesi yakışır
Kenan Doğulu-Tencere kapak. Bunda da kötü oluyodum ama arada öyle olmak lazım..

Şuanki evremiz;
Nalan-Sonunda bitti (!)
Kolpa-Gurur benim neyime????
Serdar Ortaç-Sabret 
Bengü-İkinci hal. En vurucu cümle "sırf bu yüzden kapılarım aşka açık hala"

Bunlar tabi bi kısmı. Bi de bi kaç parça yabancı var onları da serpiştireyim.

Kina Grannis: Fast car, Let her go,
The Acorn-Lullaby
Imaginary Future-Superstition

Yazarken dinlediğim şarkı ise Sertab Erener-Unutursun
Çok doğru bunları dinle hakkaten unutursun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder