23 Mart 2015 Pazartesi

Hayat devam ediyor günleri 1

Son ayrılığım bi hoşçakal cevabı bile alamadan gerçekleşmiş, kendisi gece 4te dayanamayıp telefonda uyuyakalmıştı. Göklere çıkardığımız true love horlama başlangıcıyla son bulmuştu. Gece kankalarıma ilk bilen sen ol biz ayrıldık mesajı atmıştım bak o ara baya koymuyodu ya da ayrılıp ayrılmadığımız kafamda tam netleşmemişti.
Ertesi gün ve birbirini takip eden bir kaç gün olayı hala idrak edememiştim. Taa ki o fotoğraflar silindi vatsapta online olunmalar başladı aha dedim koy göte kızım geçmiş olsun. 
İçinde sadece 1(bir) erkek bulunan 5 kişilik kanka grubumla takılmaya başladık. Allahın her günü en saçma planları yapıp deli manyak eğleniyoduk (hele ki iş günlerimiz, o konuyu ilerde uzun uzun anlatcam). Varken gidemediğim her mekanın mayoru oluyor, görüşemediğim insanlarla etle kemik olup telefonu ikinci çalışında açtım diye bi gün kız tribi yiyen ben TELEFONUMU UÇAK MODUNA ALIYODUM. Kısaca hayat mükemmel seyrediyodu benim için.  Bu arada bilen bilir o günlerim özetle #hayatdevamediyor günlerimdi. 
                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder