16 Mart 2015 Pazartesi


Tinder. Bilmeyen keşfetmeyen kalmış mıdır bilemem ama kısaca günümüzün abazan programı demek istemiyorum.Bazen hala girip, vicdan yapıp siliyorum.
Pek çok amaca sahiptir kendisi. Günü kurtarmak, gece koynuna giricek adam-kadın bulmak hatta iki arkadaşım ve bizzat kendim yaşadığım için başarısız olan "düzenli manita" bulmak da.
Tüketici, savurgan, har vurup harman savuran bir nesiliz. Birini elimizde tutma süremiz ortalama 3 ay. Bunu süper uzun ilişkime dayanarak söylüyorum ya da en azından benim öyle. Özetle insanoğlu devamlı yeni heyecan yeni ten yeni beden peşinde.
İşte malum applicationımız bu görevi layıkıyla üstleniyor . Bilmeyenleri aydınlatalım herkes hesabını malum "arkadaş ortamında" açar. Eğlenme, kafa dağıtma amaçlı olur.
Ben bu batağa düşmeyen adam görmedim. 98li kuzenimden tut, arkadaşımın annesine kadar herkes kısa bi dönem de olsa indirip bıyıklı haşin erkeğini aramış, koca memeli sarışın kızı sağa atmıştır. Yine indirttiğim kız kankalarımdan biri 10 çocukla görüşüp 5iyle sevişip biriyle sevgili olmayı başardı. Yani epey bereketli site. Son olarak tehlikelerinden bahsetmek istiyorum.
1- Eski manitanız karşınıza çıkar götlüğüne sağa atarsınız veee match olmazsınız. Bakın bu acıtır.
2- Tanıdık. Bu konuyu hiç açmıyorum yazmakla bitmez belki bi gece de sırf oturur bunu konuşurum.
Sonuç: Moralin mi bozuk? İndir. Sevgilinden mi ayrıldın? Çabuuuk.
Hadi işiniz rast gele matchiniz bol ola.
Not: Tinderdan tanıştığın adamla ilk buluşmada öpüşülmez. M'me kissess :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder