15 Ekim 2015 Perşembe

im back bitchesss

bugün girdim ve aylardır okuyucusu pek olmayan hatta bu aralar hiç olmayan blogumu unuttuğumun farkına vardım. ne mi yaptım bu kadar süre içerisinde? bi bok yapmadım.
yalnızdım yalnız kaldım, gidenlerin dönmediği gibi; hiç bi eski sevgilim sevgilisinden ayrılmadı hepsi çok mutlu bin şükür. kimseden de intikam almaya çalışmadım çok şükür.
hayatımdan herkesi çıkardım. herkesi. bi kaç arkadaş bıraktım sadece. yazana cevap vermemeye, arayana geri dönmemeye başladım. böyle mutlu olmayı denedim. bi bakıma kendimce yalnız kalarak kafa tatili yapmış oldum.
okula gitmeye başladım mesela. derslerle ilgili olmasam da geçen seneye nazaran artık daha dolu bi hayatım var. diksiyon kursuna yazıldım, geleceğe yatırım kendimi geliştirmek falan ooo akıyorum yani maşallah. böyle böyle bi kaç ay yaşadım arkadaşlar.
konuyu nereye getiriceğimi bilmiyorum ama kış ayı geldiğine göre buraya geri dönebilirim. bi hoşgeldin duyar gibi oldum; umarım hoşbulurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder