15 Ağustos 2015 Cumartesi

eski sevgiliyle arkadaş kalabilmek

Bakın bu deyim bana göre yanlış. Belki bi bana göre yanlış ama ben hiç kimseyle ilişkiye başlamadan önce arkadaş olmadım. Bu hata olabilir evet, bunu şu günlerde anladım özellikle.
Ben eski sevgilimle arkadaş "oldum". İnanır mısınız çok da iyi anlaşıyoruz. Yakın çevrem dışında annem dahil kim konuştuğumuza şahit olsa "yok artık, gurursuz, neden?" gibi cümlelerle dönüyolar. 
Bizim çok kötü bi ayrılığımız olmuştu. Bunalım nedir hırs nedir öfke kin nefret ne varsa hepsini dozajından kat kat fazla yaşadım bi dönem. En çok ona ağladım, en çok ona sinirlendim. En çok onu sevdiğimden değil he. Ama o dönem düzgün sayılabilicek ilk ilişkim oydu. Hatta garip ama blogu ilk açış sebebim biraz da oydu. 
Mutlulukla mutsuzluğu beraber yaşadım. Sabah sevdim, akşam nefret ettim. Defalarca ayrılma noktasına geldik yapamadım. Sevdim, kimse sevmedi; ben hepsine inat sevdim.
Evvelki kış ayrılma kararı aldım. Bak ben ayrıldım okursun falan. Şubat ayıydı, sevgililer gününü beklemiştim -ergenlik- . Kız whatsapp grubunun gazıyla "mesajla" ayrıldım. Ooo nasıl mutluydum var ya. Ve sonra tabi ki bunalıma girdim. Ben O'nunla stalker oldum ulan. Şimdi o görmeden ben görürüm kimin onu takip ettiğini. 2 ay sonra falan comeback yaptı. Not:eski sevgiliyle buluşmak için minimum 5 ay beklenmeli. Biz beklemedik, yanlış yaptık. Önce tatlı tatlı konuştuk sonra kavga etmeye başladık ve ertesi gün bizden bi halt olmayacağını anlayarak yollarımızı tekrardan ayırdık. 
İşte hikayenin acı kısmı burdan sonra başladı. Nefret. Nefret öyle kötü bişey ki kendini parçalarsın uğruna. İntikam; he bok intikam. Yapmayın patlar sonra bi yerinizde olan yine size olur. Oldu da, neyse. Böyle böyle iki saçma sapan kişi girdi hayatıma; birini zaten anlatmıştım çok güzel ayırmıştım sevgilisinden. Diğeriyle de ağzından sen zaten benimle olunca kendi isteğinle kapanıcaksın cümlesini duyduğum an bitmişti.
Ve bana şuan kalan tek insan O. Evet eski sevgilimi seviyorum. Bu öyle eskisi gibi bi sevmek değil tabiki de. Ama kopamıyorum anlayamadığım saçma sapan bi bağ var aramızda. Görünce bişey hissetmiyorum ama iyi de geliyo bana. En acı kısım ise; eski sevgilimin sevgilisi olması. Olsun.
Eski sevgilimi seviyorum; onu tanıyorum çünkü. Biliyorum herkesten fazla; neyi sever? neye öfkelenir? neden mutlu olur? herşeyini biliyorum. 
Sonuç olarak eski sevgilinizden nefret etmeyin ve kimseyle kötü ayrılmayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder