11 Haziran 2015 Perşembe

unutmak üzerine bişeyler

Unutuyorum ben seni. Git gide siliniyosun hafızamdan.
Önce sokağını unutuyorum. Yanından ayrıldığım için üzüldüğüm, bir gün tartıştıktan sonra kaybetme korkusuyla ağlayarak yürüdüğüm sokağını unutuyorum.
Evini unutuyorum. Otomatı çalışmadığı için sabahın dokuzunda "Geldim, aç kapıyı." diye defalarca aradığım evini, her bi köşesini, güldüğüm, mutlu ettiğin her santimetrekaresini unutuyorum
Odanı unutuyorum. Özellikle sabahları yüzünde iz bırakan, sana göre leş gibi kokan, bana göre dünyanın en güzel kokusunun olduğu yastığını unutuyorum.
Sesini unutuyorum. Biraz tuhaf ama Yıldız Tilbenin şarkı sözleri gibi huzur veren sesini unutuyorum.
Kokunu unutuyorum. İçime her çektiğimde cennetteki en güzel çiçek gibi kokan kokun'u unutuyorum.
Gözlerinden bahsedemiyorum bile. İlk defa sevgi'yi gördüğüm o iki derin uçurum.
Ben sende sevdiğim ne varsa hepsini unutuyorum.
İstemeden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder