26 Mayıs 2015 Salı

Kamu spotu

Neden dünyada bu kadar şerefsiz var? Ya da tüm şerefsizler benim etrafımda mı toplanmış? Kusura bakmayın ama ben bu durumdan artık çok sıkıldım.
Doğru erkeği nasıl buluyosunuz? Kadını veya? Hangi zihniyet iki insanı aynı anda yürütebilicek kapasiteye sahip olabilir? Hangi mide? Geçen ay da yazmıştım böyle bi olayı. Ondan sonra sevgilisi olan eski bir "dost"um daha görüşmek istedi yanıma geldi bi kaç defa. 3 olmuş nerdeyse. Ulan çekiyo muyum mıknatısla ben sizi? Arkadaşlarıma takılıyorum arada metres potansiyeline sahibim herhalde diye. Neyse giriş yapıyorum konumuza.
Şimdi bu ibnetoru hayatıma eski sevgilime nispet olsun diye sokmuştum. Tipik bi kankasının kankası yakınlığı. O eski sevgilimden ayrılalı zaten bi seneyi geçti. (Turu lavdan bahsetmiyorum.) Epeydir konuşuyoduk, 3 hafta önce falan görüştük. Sonra arkadaş ortamıma girdi, beni arkadaşıyla tanıştırdı falan grup halinde takılmaya başladık. Özellikle son bi haftadır yine belirterek söylüyorum arkadaşlarım ve onun arkadaşları nerdeyse her gün güneşi birlikte doğduruyo gibi bişeydik. Neyse üç gün önce kulube gittik kalabalık bi grup. Rabbim hissetmiş hiç fotoğraf çekmeyen ben, sürüyle fotoğraf çekildik o gün. Snapler falan hak getire. Ben serdarla hoplayıp gülşenle zıplarken cep herkülü eski sevgilim mesaj attı. O çocuğun yanında işin ne, o çocuğu daha kaç defa uyarıcam, kendine dikkat etsin gibisinden mesajlar. Sinirlendim haliyle, tersledim. Pek yaklaştırmadım yanıma o andan sonra ibnetoru.
Neyse cancağızlarım sonra sabah oldu ve kahramanım eski sevgilim beni arayarak pezevenklerin elinden kurtardı. Esas ibnetorumuzun sevgilisi olduğunu, benimle konuşmaması görüşmemesi için farklı kişiler tarafından defalarca uyarılmasına karşın hala peşimi bırakmadığına kadar ne varsa konuştuk eski sevgilimle. Başta inanmak istemedim ama bi cesaret dayanamayıp arayıp sordum kendisine. Yüzsüüüz paçooz bi de itiraf etti pişkin pişkin. Beni kandıran bin kat üzülsün hobaaa diye gaza gelip cep herkülümün de yardımıyla kıza ulaştım. Bi güzel döşedim sanırım ayrılardır şuan. Gerçi gerisi beni ilgilendirmiyo. Şimdi bu yazının asıl amacı kamu spotuna geliyorum. Turu lavımın sözüdür hiç unutmam. -Sen varsan başkası neden olsun? Başkası olucaksa neden sen olasın? Yapmayın ya içimdeki yavru kedicik yine o kızlara üzülüyo. Rabbim ceza mı sınav mı neyse bu kaç oldu umarım yeterli olmuştur artık. Seviyorum seni önümüzdeki günlerde görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder